Facebook dot

Η ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΜΑΣ

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΕΣΕΝΑ

Η ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΜΑΣ

Θέλουμε να έχετε μια μοναδική εμπειρία με το Dealber. Για αυτό έχουμε άλλωστε και την Υπόσχεση Dealber. Αν κάνατε χρήση του Dealber κουπονιού πριν την λήξη της προωθητικής του αξίας και δυσαρεστηθήκατε, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα σε δεκατέσσερις ημέρες από την χρήση του κουπονιού, του ταξιδιού ή του γεγονότος και ενημερώστε μας. Μαζί θα φροντίσουμε να βρούμε λύση.

  • Τα πάντα ξεκινούν από τον πελάτη μας

    Βρίσκουμε νέους τρόπους για να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας -τόσο για τους καταναλωτές που ψάχνουν για ταξιδιωτικές εμπειρίες με μεγάλη αξία και τους εμπόρους που αναζητούν λύσεις για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες και να διευθύνουν τις επιχειρήσεις τους καλύτερα. Οι ταξιδιωτικές μας προσφορές συνδέουν αυτά τα δύο με τέτοιο τρόπο που δίνει σημαντική αξία στη ζωή τους.

  • Σπουδαίοι Άνθρωποι δημιουργούν Σπουδαιές Επιχειρήσεις

    Είμαστε μια ομάδα δημιουργική! Τόσο επίλυσης προβλημάτων όσο και καινοτομίας. Μια ομάδα με πάθος και τεχνογνωσία που μετατρέπει "αυτό το κάτι" σε προϊόντα και υπηρεσίες που οι πελάτες μας χρειάζονται και θέλουν. Ξέρουμε ότι χωρίς τους ανθρώπους που απαρτίζουν την εταιρεία μας δεν θα γινόταν τίποτα. Έτσι έχουμε δημιουργήσει συνθήκες και χώρο εργασίας που δεν είναι μόνο αποκλειστικός και διασκεδαστικός, αλλά ανταμείβει επίσης επιτεύγματα, με αυξημένη συμμετοχή και συνεχείς προκλήσεις.

  • Ανοχή στη Μετριότητα;

    Επιδιώκουμε συνεχώς το βέλτιστο, αυξάνοντας και προσαρμόζοντας συνεχώς τις υπηρεσίες μας στις νέες ανάγκες και τάσεις, θέλοντας να παραμείνουμε στην πρώτη γραμμή του εμπορίου. Με συνεχή έλεγχο και βελτιώσεις στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας μας, την καταγραφή και εμπειρία αγορών, έχουμε δημιουργήσει τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική αγορά του κόσμου στις ταξιδιωτικές προσφορές, θέλοντας να δώσουμε στους πελάτες ό,τι αγαπούν, οπουδήποτε, οποτεδήποτε.

  • Μακροπρόθεσμος Σχεδιασμός

    Ακόμα και αν η στιγμιαία ικανοποίηση φαίνεται ελκυστική, εμείς δεν πρόκειται ποτέ να κάνουμε κάτι με στόχο το βραχυπρόθεσμο όφελος, γιατί απλά γνωρίζουμε ότι θα μας βλάψει μακροπρόθεσμα. Είμαστε πρόθυμοι και κάνουμε επενδύσεις που μπορεί να μην αποφέρουν για πολλά χρόνια, όπως την ανάπτυξη των δικών μας νέων τεχνολογιών ή το ξεκίνημα από την αρχή ενός νέου εγχειρήματος.

Φαγητό; Καφέ;

© 2015-2017, Dealber, All Rights Reserved